Luna viitoare Volkswagen va lansa pe majoritatea pietelor europene noua generatie a modelului Polo.
VW PoloPrezentat in premiera mondiala la inceputul lunii martie, in cadrul Salonului Auto de la Geneva, noua generatie a lui VW Polo se pregateste de debutul pe piata europeana. Masina nu arata deloc rau, chiar daca seamana destul de mult, la partea frontala, cu noua generatie a fratelui mai mare, VW Golf. Pe seama noului Golf au existat si exista inca, pareri conform carora masina e mai mult un facelift al generatiei anterioare, cu atat mai mult cu cat si platforma tehnica este aceeasi de pe a cincea generatie.
VW PoloIn cazul lui Polo, situatia este cu totul diferita. Chiar daca seamana cu Golf, micul Polo se prezinta cu un design rece, tipic nemtilor, dar foarte bine proportionat pentru dimensiunile generale ale masinii. Plus ca exista o diferenta evidenta fata de generatia anterioara. Spatele este unul "curat" si se evidentiaza prin structura interna a stopurilor.
VW PoloLa interior, cel putin la prima vedere, nu apar schimbari ample. La nivelul detaliilor acestea exista si au scopul de a da interiorului o nota mai sofisticata si mai pretentioasa. Display-ul multifunctional, de pe consola centrala este cel intalnit si pe alte modele VW, volanul este unul nou, tabloul de bord este asemanator cu cel de pe Golf, iar fetele portierelor au fost rearanjate.
VW PoloNoul Polo va fi disponibil cu 7 propulsoare la debutul au pe piata europeana, programat pentru luna viitoare. Toate propulsoarele sunt setate pentru economie de combustibil, in conditiile in care la acest capitol va conta si greutatea masinii, redusa cu 7,5 procente comparativ cu cea a vechiului model. Un motor nou este cel pe benzina, de 1,2 litri TSI (turbo), care produce 105 CP fiind (deocamdata) cel mai puternic de pe noul Polo. Consumul mediu al acestui nou TSI este de 5,5 litri/100 km. De asemenea, isi va face aparitia si un turbodiesel de 1,6 litri, care produce 90 CP si care consuma - in combinatie cu tehnologia BlueMotion - doar 3,6 litri/100 km. VW a pregatit o noutate si la nivelul transmisiilor - pe langa cutia manuala din echiparea standard, clientii vor putea opta si pentru cutia DSG, cu 7 trepte pentru anumite propulsoare.
VW PoloLa nivelul sigurantei, germanii sunt foarte optimisti. Vechiul Polo a obtinut 4 stele la crash-testul EuroNCAP, dar noul model este proiectat, spun cei de la VW, sa obtina 5 stele si asta in conditiile in care, de curand, standardele de testare au devenit sensibil mai grele.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.