Constructorul ceh a publicat un set complet de poze cu facelift-ul celui mai sportiv model al gamei Octavia.
Skoda Octavia RSSkoda Octavia, aflata la a doua generatie este o prezenta foarte apreciata in clasa compacta. O demonstreaza cifrele de vanzari, clientii fiind convinsi in primul rand de tehnica de origine Volkswagen (Octavia este conceputa pe platforma modelului Golf), dar si de preturi. Octavia a inregistrat un succes atat de mare incat, dupa prezentarea celei de-a doua generatii, germanii au luat decizia sa produca in continuare si prima generatie, care a inregistrat o vreme cifre superioare de vanzari comparativ cu modelul mai nou.
Acum a doua generatie are deja 5 ani de la lansare, iar faceliftul de anul trecut marcheaza (aproximativ) jumatatea ciclului de viata.
Skoda Octavia RSPrimul model RS a debutat pe prima generatie, constructorul ceh oferind un hothatch dezvoltat dupa reteta clasica. Aspect mai sportiv, suspensii mai dure si un motor pe benzina, de 1,8 litri turbo, cu o putere maxima de 180 CP. Masina reusea sa ofere performante comparabile cu ale hothatch-urilor de traditie: acceleratie 0 - 100 km/h in 7,9 secunde si o viteza maxima de 235 km/h.
Skoda Octavia RSLa a doua generatie RS s-a preferat un motor turbo de 2 litri, care furnizeaza 200 CP si 280 Nm, dar a fost introdusa si o versiune TDI echipata cu un motor de 2 litri a carui putere maxima este de 170 CP, cuplul maxim fiind de 350 Nm. Modelul pe benzina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7,2 secunde, iar viteza maxima ajunge la 242 km/h. Varianta diesel are performante ceva mai slabe (0-100 km/h in 8,3 secunde si 226 km/h viteza maxima), dar are avantajul unui consum mediu de 5,7 litri de motorina la 100 km.
Skoda Octavia RSModelul de dupa facelift, pe care il vedeti in galeria foto, afiseaza aceleasi performante, singurele schimbari de ordin tehnic fiind reducerea garzii la sol si reducerea cu 20 kg a greutatii modelului pe benzina si cu 15 kg a celui diesel.
La nivel estetic, modelul RS afiseaza acelasi design prezentat initial pe modelul "domestic". Faruri complet redesenate, la fel si grila fata, designerii preferand sa ofereze doar modificari minore partii posterioare.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.