Fiecare model al constructorilor consacrati trece prin iad inainte sa-l cumparam noi. Stiu ca ma intrebam odata, in timp ce coboram in viteza un drum, folosind la maxim franele, daca acestea vor ceda. E greu sa le faci sa cedeze, pentru ca producatorii au grija sa le testeze in feluri in care tu, ca sofer, nu prea iti inchipui s-o faci.
Si totul se intampla in zone extreme. Majoritatea pozelor spion care prefigureaza lansarea unui model de serie sunt facute prin zone deja cunoscute pentru faptul ca pe acolo se fac teste: Death Valley pentru caldura extrema, nordul Suediei pentru frig, Nurburgring pentru solicitarea motorului, franelor si suspensiilor in regim de circuit.
Insa si pana se ajunge la acest gen de teste, in lumea reala, constructorii pregatesc componentele si masinile in laboratoare. Zone de teste in care e greu sa-ti inchipui chinurile la care.. citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Revolut are în vedere o creștere cu 40% a angajaților
Sursa: futurebanking.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni în jurul lor. Cum pot...
Sursa: kudika.ro
-
Care e povestea Daciei „aprobate” de Putin ce are și o versiune electrică
Sursa: wall-street.ro