Desi nu a fost lansat bine pe piata, noul model Logan Pick-up atrage deja critici. Soferii i-au descoperit problemele, inca de la prezentarea la Salonul Auto: are suspensii slabe si nu este suficient de spatios. Concluzia, relateaza Click: batrana Dacie Papuc este preferata actualei versiuni Logan!

Soferii s-au atasat de vechea versiune, noul Logan fiind privit mai de graba ca un intrus. “Este o rabla pe care nu cred ca iau nici 1.000 de euro, dar n-o dau nici in ruptul capului. Am mers sute de mii de kilometri fara sa schimb motorul, am bagat-o pe drum accidentat si inca imi pot face treaba cu ea. Sa-mi iau Logan, doar pentru ca e mai confortabil? Tot papucul vechi e mai incapator si mai rezistent”, ne-a mai spus Florin.

Logan Pick-Up este cel de-al patrulea model Dacia dezvoltat pe platforma Logan. Spre deosebire de vechiul papuc, acesta va fi disponibil in mai multe motorizari, inclusiv varianta diesel.

Astfel, autovehiculul va putea fi echipat cu trei motorizari, una pe benzina (1,6 litri care dezvolta 90 CP) si doua diesel (1,5 litri care dezvolta 70 ori 85 CP). Nivelul consumului si cel al emisiilor de dioxid de carbon au fost reduse, astfel incat Logan Pick-Up 1,5 litri diesel de 85 CP consuma 5,2 litri pentru 100 de kilometri parcursi, informeaza Wall-Street.

Cu un rezevor de 50 de litri, Dacia Logan Pick-Up 1.5 dCi 85 CP asigura o autonomie care se apropie de 1.000 km.

Citeste si:

"Noul model va fi practic si robust, putand incarca o sarcina de 800 de kilograme si cara obiecte cu o lungime de 1,80 metri. Cabina va dispune de un spatiu de depozitare, situat in spatele scaunelor, cu un volum de 300 de litri", a declarat Carlos Ghosn, CEO-ul grupului Renault-Nissan. Jurnalul National precizeaza ca masina va fi produsa numai in Romania.

Renault a investit, prin filiala sa din Romania - Dacia, 51 milioane euro in dezvoltarea si productia versiunii pick-up a modelului Logan, al patrulea model al gamei, dupa berlina, MCV si Logan Van. Din totalul investitiei, 22 milioane euro au fost folositi pentru conceperea autoturismului si 29 milioane euro pentru fabricare.

Gama Logan va fi lansata oficial si in Arabia Saudita, deoarece sauditii sunt mari amatori de sedanuri. Potrivit lui Ghosn, provocarea pentru Orientul Mijlociu este aerul conditionat, pentru ca, daca acesta nu functioneaza bine, masina nu va fi vanduta.