Pe piata romaneasca, noul model va fi comercializat la preturi cu toate taxele incluse incepand de la 20.490 euro pentru varianta hatchback si 21.290 euro pentru varianta sport combi.

Noua Mazda6 echipata cu motor diesel va putea fi achizitionata la un pret incepand de la 22.190 euro.

La fel ca si la versiunea sedan, dimensiunile celor doua noi variante de caroserie sunt mai mari. Datorita acestei cresteri, pasagerii beneficiaza de mai mult spatiu. Pasagerii din spate au cu 20 mm mai mult loc pentru picioare si cu 9 mm mai mult pentru umeri, informeaza Wall-Street.

Desi a crescut ca volum, noua Mazda6 este mai usoara cu pana la 35 kg, comparativ cu versiunea anterioara, urmand trend-ul impus de modelul de clasa mica Mazda2. Portbagajul are o deschidere de 1066 mm a portbagajului pentru versiunea sport combi este una dintre cele mai bune din segment.

Design-ul sportiv al celor doua variante de caroserie este confirmat de valorile coeficientului de rezistenta la inaintare, 0,27 pentru hatchback si 0,28 pentru sport combi.

Interfata om-masina a fost aprofundata pana la detaliu, noul sistem Cross-Functional Network permitand controlul computerului de bord, al sistemului audio (marca Bose), al sistemului de aer conditionat si al Bluetooth-ului prin intermediul unor comenzi plasate pe volan.

Citeste si:

E o masina care ofera siguranta si stabilitate in viraje. Deasemenea, beneficiaza de tehnologie puternica pe partea de siguranta: ABS-ul, distributia electronica a franarii (EBD), controlul dinamic al stabilitatii (DSC), controlul electronic al tractiunii (TCS) si asistenta la franare facandu-si simtita prezenta.

Potrivit Evenimentul Zilei, virajele stranse si serpentinele dau o senzatie pregnanta de frustrare pentru ca iti limiteaza posibilitatea accelerarii.. In plus, datorita spatiului generos din interior si a dimensiunilor mai mari ale japonezei, ai sentimentul ca, pe stradutele intesate de motociclisti si automobile mini, Mazda6 e ca o fiara in cusca.

Optional, noile Mazda6 pot beneficia de sistem audio Bose (8 difuzoare si amplificator digital), port auxiliar pentru dispozitive portabile, sistem de navigatie cu touch screen si comanda vocala si sistem de acces si pornire fara cheie.

Gama de propulsoare pe benzina (1,8l, 2l si 2,5l) este completata de un motor common-rail turbo diesel de 2l, care dezvolta 140 CP si un cuplu maxim de 330 Nm. Spre deosebire de concurenta, dieselul Mazdei a fost imbunatatit si este mai economic, inregistrand un consum de combustibil combinat de 5,6l/100km, mai putin cu 6,7% fata de versiunea anterioara si un nivel redus al emisiilor de noxe.

Versiunea standard de echipare, ofera 6 airbag-uri (doua frontale si doua laterale pentru pasagerii din fata, precum si doua airbag-uri cortina). Optional noile Mazda6 pot fi echipate cu faruri cu xenon, cu sistemul Adaptive Front Lighting System (AFS), cu senzori de monitorizare a presiunii din pneuri si cu senzori de parcare, anunta Gandul.

Motorizarea diesel va fi disponibila in Romania in prima parte a acestui an, iar cele doua noi modele de caroserie vor fi comercializate la un pret de pornire de 20.490 euro - hatchback si 21.290 euro (cu toate taxele incluse) - sport combi. Mazda6 diesel costa 22.190 euro.