Auto informatii prezinta Mazda CX-7 ca o masina cu caracter atletic, avand un parbriz mai inclinat decat la alte masini sport, o grila inferioara de admisie agresiva si o grila superioara compacta.

Partea anterioara este puternica si stilata, iar corpul automobilului bine definit. Veti remarca spoi linia neteda a plafonului, linia de mijloc ascendenta si barele de protectie solide care apara jantele de 18 toli. in partea spate, conceptul sportiv se materializeaza in doua tevi de esapament mari si in formele rotunde, atent desenate, ale lampilor.

La interior ProMotor adauga ca pozitia la volan, mult mai intinsa decit de obicei la un SUV, asemenea celei a lui BMW X3, accentueaza si mai mult caracterul dinamic al masinii dar prezinta si un dezavantaj si anume faptul ca scaunele nu-ti sprijina indeajuns picioarele, neajuns care, la drum lung, poate genera oboseala. in rest, pozitia sport la volan este completata de consola centrala simpla, dar eleganta si ergonomica, de instrumentarul cu alveole separate pentru fiecare set de indicatoare si de pedalierul venit parca dintr-un MPS pus pe fugareala.

Citeste si:

Ziua adauga ca noul model Mazda CX-7 are un propulsor MZR de 2,3 litri turbo cu injectie directa care scoate nu mai putin de 258 CP.

Scaunele din piele incalzite, sistemele de protectie, clima, jantele de aliaj, faruruile adaptative cu xenon sau sistemul audio cu noua boxe Bose si mp3 player cu sase discuri vin in varinata standard la un pret cu TVA de 32.700 de euro.