Sportiva si masiva, CX-7 impresioneaza printr-un design de exceptie, care este principalul sau argument in batalia cu modelele concurente.
Daca faceti parte din categoria celor care nu prea se dau in vant dupa “struto-camilele” denumite generic crossovere, incercati si Mazda CX-7.

SPORTIV. Fideli conceptului “zoom-zoom”, japonezii de la Mazda au dat o noua lovitura de imagine cu CX-7. Cum poate fi altfel considerata aceasta masina, a carei intreaga infatisare te captiveaza din prima secunda si care pare sa nu aiba varsta? De fapt, CX-7 nu face altceva decat sa respecte renumele marcii in domeniu. Masina are garda mare la sol, linii sportive, tevi de esapament, in timp ce sub capota se afla un motor turbo de 2,3 litri pe benzina, care dezvolta 260 CP si poate urca sprinten pana la 180 de kilometri. In regim urban, CX-7 inghite vajaind aproximativ 18 litri la 100 de kilometri, in timp ce in afara orasului valorile arata mai normal, undeva in jurul a 13 litri. Transmisia integrala este o placere la drum lung si isi face bine treaba in conditii offroad, dar in oras mai mult incurca. Este limpede faptul ca mediul pentru care constructorul japonez a gandit aceasta masina este unul extraurban, aici inregistrandu-se performantele sale cele mai bune. Concret, la drum intins Mazda CX-7 este o placere, cu precadere pentru cel de la volan.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.