Noua Mazda 2. in primul rand trebuie spus ca masina are lipici. Atrage privirile ca un magnet si aici nu vorbim numai de segmentul feminin, caruia i se adreseaza in mod special. O multime de barbati si-au lipit privirile de micuta bomba de culoare rosie.

Trecand la performante, trebuie spus ca cele doua motoare pe benzina dau o tenta sportiva intalnita de altfel la mai toate modelele Mazda. Mazda2 va dispune si de un motor diesel 1,4 litri, care va face automobilul o alegere plina de stil si in acelasi timp economica.

Construit pe o platforma performanta, automobilul este mai sigur si mai silentios deoarece caroseria cantareste cu 100 kg mai putin decat la predecesorii lui. Aceasta inseamna evident economie de combustibil.

Cinci stele Euro Ncap

Construit corect, gratie airbagurilor frontale pentru sofer si pasager, ABS, EBD si EBA, Mazda2 este un automobil sigur. Concret, in 2007 a fost testat de specialistii Euro Ncap si a obtinut cinci stele pentru pasagerii adulti si patru stele pentru copiii de la bord.

Citeste si:

Designul interior este simplu, insa nu sarac. Cei de la Mazda sustin ca a fost conceput cu gandul la soferii tineri si include un schimbator de viteze elevat pentru o mai usoara manipulare. Torpedoul a fost reproiectat si include si o fanta pentru pliante, astfel incat pasagerii pot avea acces la atlase si harti fara a-l mai deschide. in consola centrala, intre cele doua scaune fata, exista un spatiu de depozitare destul de mare, in care pot fi puse genti sau alte obiecte personale.

Sistemul audio cu care este dotata Mazda2 suna destul de bine si, in plus, puteti cupla la el o sursa auxiliara.

Una peste alta, cu 14.590 euro (pret DDP) puteti achizitiona o bijuterie semipretioasa, care cu riscul unui consum ceva mai mare poate arata ca are reale calitati atletice.

Mazda2 MZR 1.5

Cilindree: 1.498 cmc
Putere: 103 CP/6.000 rpm
Cuplu maxim: 137 Nm/4.000rpm
Transmisie: manuala in cinci trepte
Viteza maxima: 188 Km/h