Potrivit Auto.ro, cu noul propulsorul TDI montat sub capota, coupe-ul quattro va atinge "suta" in 7,5 secunde si o viteza de top de 226 km/h. Versiunea roadster este mai lent cu doar o zecime in ceea ce priveste demarajul 0-100 km/h si este creditata cu o viteza maxima de 223 km/h.
Germanii spun ca propulsorul opereaza foarte “tacut”, iar vibratiile sunt la un nivel la care nu deranjeaza aproape deloc. Dar daca vorbim de avantaje, Sotto relateaza ca noul TT , are nevoie, in medie, de doar 5,3 l/100 km in comparatie cu fratele Roadster care se multumeste cu 5,5 l/100 km.
Audi TT TDI vine cu un sistem permanent four-wheel-drive, binecunoscutul quattro (85% fata si 15% spate), ca are jante de 16 inci din aliaj usor si ofera, optional, sistemul shock absorber, noteaza Infoportal.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro