Potrivit comunicatului de presa publicat de Wall-Street, cele mai bine vandute modele Mazda in luna februarie au fost Mazda3 si Mazda2, cu 83 si respectiv 33 de unitati comercializate. De asemenea si noua Mazda6 a avut un debut promitator pe piata din Romania, cu 26 de unitati comercializate in luna care tocmai s-a incheiat.

Pe de alta parte, numarul punctelor de distributie Mazda va creste la 20 in anul 2008, prin deschiderea a 11 noi show-room-uri, in care va fi expusa una dintre cele mai tinere game de modele de pe piata. Mai mult, Mazda a lansat in Romania cu doar o luna in urma si serviciul Mazda Europe Service (MES), care este destinat asistentei clientilor care se confrunta cu dificultati tehnice.

Producatorul japonez de automobile Mazda a vandut anul trecut 1.028 de masini in Romania, in crestere cu 170% fata de anul 2006, cand a comercializat 381 de automobile, se arata intr-un comunicat al companiei, potrivit Business.ro

Pentru anul acesta, tinta de vanzari a Mazda este de 2.000 de unitati, aproape dublu fata de numarul de masini vandute anul trecut. "Performanta din Romania confirma si rezultatele inregistrate la nivel european. Mazda a vandut in Europa 311.200 unitati in 2007, cel mai mare volum din ultimii 16 ani", se arata in comunicat.