Noul Sandero hatchback, model derivat din Ranault Sandero, care a fost lansat in luna decembrie a anului trecut, in Brazilia, va deveni al cincilea model din gama Dacia, dupa versiunile de caroserie berlina, MCV, Van si pick-up, relateaza Wall-Street.

Realizarea unui model hatchback are scopul de a majora vinzarile producatorului autohton atit pe plan local, cit si la export. „Cel mai mare pas facut vreodata de Dacia a fost saltul Logan. Acum Sandero este un pas firesc catre dezvoltarea gamei“, considera Tudor Bratu, redactor-sef adjunct al revistei „Top Gear“, citat de Cotidianul.

Reteta potentialului succes este bazata pe platforma B0 a actualului Logan berlina, caruia i s-au adaugat ingrediente de design preluate de la modelul Renault Clio, diferentiind estetic viitoarea masina de liniile Loganului sedan.

Analistii auto cred ca noul Sandero va fi chiar o alternativa la actualul Logan si ca va atrage un public mai tinar. „Ca design, Sandero se apropie mai mult decit Logan de imaginea unui automobil modern, imprumutind ceva din formele Renaultului Clio. Chiar daca Sandero este conceput pentru pietele emergente, unde versatilitatea dicteaza proportiile caroseriei, exteriorul aduce o parte frontala fluida si un posterior placut. Se observa o departare clara de liniile drepte si muchiile Loganului, semn ca noul model vizeaza si clientela feminina“, a declarat pentru Cotidianul Teodor Stefan, redactor-sef al revistei „Autoshow“.

Potrivit Auto.ro, in cadrul Salonului Auto de la Genova, care incepe maine la ora 14:45, Dacia isi va lansa si noul logo al marcii autohtone, care va fi de culoare rosie in loc de albastru.