Porsche Romania a fost reclamata de multi clienti care fie au asteptat cu lunile sa fie programati pentru reparatii, fie au constatat ca mecanicii auto au lucrat foarte prost. "Romania libera" a stat de vorba cu reprezentantii companiei pentru a afla cum vad ei aceasta situatie. Unul dintre directorii executivi ai Porsche Romania, Eduard Diaconu, admite ca reclamatiile proprietarilor de autoturisme sunt in cea mai mare parte intemeiate si ofera si explicatiile pentru care lucrurile stau astfel.

Reprezentatul Porsche afirma ca vinzarile mari de masini din Romania au depasit asteptarile si ca firma nu a reusit sa tina pasul si cu extinderea retelei de service-uri. Mai mult decat atat, Eduard Diaconu se plange de faptul ca exista un numar limitat de mecanici bine pregatiti, care se muta de la un service la altul. Romania acum este pe locul 8 in Europa in ceea ce priveste numarul de inmatriculari de masini noi.

Cele mai multe nemultumiri ale proprietarilor marcilor comercializate de diviziile Porsche Romania – Porsche, Volkswagen, Seat, Skoda, Audi si, mai nou, Bentley – sunt legate de timpul mare de asteptare pentru reparatii, dar si de lipsa de profesionalism a unora dintre mecanicii companiei.

Citeste si:

"Am avut probleme cu tinichigeria facuta la Porsche Nord si recomand tuturor sa se fereasca de aceasta unitate. Se vopsea prost si am primit masina zgariata suplimentar la fiecare revopsire. Mai mult, am suspectat chiar inlocuirea unor piese de caroserie. Sunt convins, de pilda, ca mi s-a inlocuit haionul spate. Ultimul defect: haionul indesat, desi nu am avut accident in acea parte a masinii", ne-a povestit Calin Delavale, unul dintre clientii service-urilor Porsche Romania.

Nici cei care si-au cumparat masini mai scumpe nu au scapat de probleme. "Am achizitionat un Volkswagen Touareg la pretul cip de 40.000 de euro. A doua zi dupa ce l-am luat, m-am intors la reprezentanta, deoarece nu se stingea un led din bord. Am fost programat la constatare si service-rapid in 38 de zile. Am facut mare scandal si cu multe interventii am fost reprogramat dupa numai 9 zile", s-a plans un cititor al "Romaniei libere", care s-a recomandat doar "victima Porsche Romania". "La 15.000 de km, am schimbat primul rand de pneuri, deoarece se uza prematur cel din dreapta fata. La 30.000 de km, le-am schimbat din nou, in acelasi timp facand demersurile pentru o constatare si o reparatie. Dupa sase vizite la service in doua luni, am primit un raspuns socant, ca nu stiu sa conduc un Touareg si ca nu am avut presiunea corespunzatoare in pneuri. Am scris catre Porsche in Germania si, va rog sa retineti, dupa zece minute am fost sunat de acolo cu scuzele de rigoare, germanii justificandu-se ca grupul are doar o relatie financiara cu Porsche Romania si ca mai sunt si alti reclamanti", afirma cititorul nemultumit.