Zvonul a plecat din India, unde o agentie de presa a citit un oficial BMW din acesta tara. Acesta a spus ca BMW se gandeste sa intre pe piata masinilor foarte accesibile si ca studiaza oportunitatea lansarii unei mici masini de oras in India, o piata cu o dezvoltare foarte mare in special pe acest segment.
E drept ca e destul de greu de crezut ca BMW ar intentiona sa-i faca concurenta recent lansatului Tata Nano. La pret, cel putin, ar fi imposibil, iar din punct de vedre al imaginii marcii..n-ar fi probabil bine deloc. E vorba mai degraba de dezvoltarea unei nise premium pentru masinile de clasa mini. Oricum, la BMW, o masina care sa coste jumatate din cat costa acum un Seria 1 ar insemna deja low-cost.
Mai mult, se pare ca BMW vrea sa produca, pentru piata din SUA, un mic automobil cu propulsie electrica sau hibrida, termenul de lansare fiind cam in 2014.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Sotto
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro