Piata romaneasca de Sport Utility Vehicle arata exact ca metroul bucurestean, luni la ora 8 dimineata. Nu poti sa te misti nici in stanga, nici in dreapta de constructorii auto care arunca pe piata astfel de masini, precum manelistii cu euro.

Nici nu apuci sa te bucuri de ultimul SUV testat, pentru ca imediat apare un alt constructor cu un nou model. Evident, totul este supertehnologizat, com­po­nen­tele sunt din nu stiu ce material folosit si la naveta Discovery, iar consumul de carburat, clar trebuie sa fie cat mai mic cu putinta. Parca ne-am cam plictisit de atatea SUV-uri pe Magheru sau DN1, insa asta este, daca piata cere, trebuie sa fi un pic dus cu pluta sa nu adaugi la oferta generala si un SUV. De cand sud-coreenii de la Daewoo au fost preluati de gigantul auto Chevrolet lucrurile par sa se indrepte catre bine.

Un bine datorat revitalizarii modelelor si imbogatirii paletei de oferte produse in Coreea de Sud, pentru ca Chevrolet produce o sumedenie de noi versiuni in fabricile din Asia de Sud-Est. Interesant este ca majoritatea produselor fabricate sunt destinate pietei europene, din aceasta categorie facand parte si Captiva. Chevrolet Captiva este dezvoltata impreuna cu Opel. Captiva si Antara folosesc aceeasi platforma tehnica si gama de motorizari, singurele diferente fiind micile retusuri de ordin estetic.