Piata auto din China ar putea deveni, pana in 2010, una din principalele zone de interes pentru Hyundai, mai ales din cauza unei expansiuni agresive pe piata automobilistica.

Cel mai mare producator din Coreea de Sud, impreuna cu Beijing Automotive, sunt parteneri ai unui venture care are in subordine, in prezent, doua fabrici, acestia planuind sa-si dubleze capacitatea de productie in China in doi ani.

“China ar putea deveni in trei ani o piata mai mare decat este SUA, la momentul actual”, a sustinut Jake Jang, purtator de cuvant Hyundai.

Totodata, compania se asteapta sa vanda, in acest an, 100.000 de modele Elatrans confectionate in fabrica deschisa din China, impingand nivelul productiei locale la 380.000 de unitati, fata de 230.000 de masini vandute in 2007 in aceasta zona.

Citeste si:

Noul Elatrans, primul model introdus pe piata chineza in ultimele 18 luni, se va vinde consumatorilor cu sume cuprinse intre 14.250 si 18.540 de dolari (9.043 – 11.765 euro), au afirmat surse din cadrul companiei.

Totusi, analistii sunt ingrijorati din cauza cifrelor mult prea optimiste estimate de companie si se tem ca noua fabrica ar putea produce prea multe automobile.

Vanzarile la automobilele Hyundai in China au scazut la 230.000, fata de 290.000 de unitati, cate s-au achizitionat in 2006, ca urmare a faptului ca producatorul de masini nu a introdus modele noi pe o piata in continua crestere, scriu cei de la Automotive.