Volumul mare al pietelor din China si Brazilia a jucat un rol important in vanzarile companiei din primul trimestru al acestui an. Astfel, in China au fost comercializate 268.204 de vehicule in primul trimestru al acestui an, reprezentand cea mai mare piata de desfacere a grupului Volkswagen, inaintea Germaniei. Cresterea inregistrata pe piata din Chia in primul trimestru din 2008, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, este de 32,4%. Datorita demararii productiei modelului Octavia in China, marca Skoda a contribuit la cresterea vanzarilor Volkswagen pe aceasta piata, cu 16.212 unitati livrate.

In Brazilia, a treia piata a grupului Volkswagen, vanzarile au ajuns la 147.752 unitati pentru primul trimestru din 2008, in crestere cu 23,3% fata de perioada similara a anului trecut. De asemenea, in primul trimestru al acestui an, grupul Volkswagen s-a extins simtitor pe pietele din Rusia si India, unde livrarile au crescut cu mai mult de 45% in parte. In Rusia, grupul a vandut 22.643 vehicule (in crestere cu 57,6%), in timp ce pe piata din India au fost comercializate 4.980 unitati ( in crestere cu 46,1%).

Pe de alta parte, grupul Volkswagen a vandut 72.224 unitati si pe piata intr-o continua micsorare din Statele Unite (in scadere cu 0,7% fata de aceeasi perioada a anului 2007), insa cota de piata detinuta a crescut.

Citeste si:

Pe piata din Germania, vanzarile din primul trimestru ale grupului au crescut cu 2,6%, ajungand la 240.654 de unitati, astfel incat cota de piata a companiei pentru automobile a ajuns la 32,3%.

In total, pe pietele din Europa de Vest au fost livrate 771.716 de unitati, iar cota de piata este de 18,6%.