Nu se stie cum au obtinut olandezii aceste fotografii, cert este ca a fost o scapare a echipei Opel care se ocupa cu promovarea modelului, iar cei de la AutoWeek nu au respectat deloc embargoul si le-au postat pe site. Asta in conditiile in care Insignia trebuia sa debuteze abia in vara, sub marca Vauxhall, la Salonul Auto de la Londra.
Opel a decis sa renunte la numele Vectra pentru acesta masina ce ar fi trebuit sa fie de fapt a patra generatie Vectra si sa boteze noul model Insignia. E drept ca Opel face un pas destul de mare cu acest model, in sensul ca designul trece la un alt nivel, mult mai elaborat, iar masina urca usor catre segmentul premium.
Concurenta este foarte apriga in acest moment in clasa medie, unde Insignia se va bate in special cu Ford Mondeo, Volkswagen Passat, Peugeot 407, Mazda6 si noul Citroen C5.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Sotto
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro