Prin inventarea Sports Activity Vehicle (SAV), BMW a pus bazele acestei categorii de masini. BMW X5, lansat in 1999, s-a impus imediat prin performantele dinamice de exceptie. Cu noul BMW X5, aceasta caracteristici dinamice superioara au devenit si mai marcante in ceea ce avea sa fie un segment deosebit de disputat. Succesul modelului BMW X5 este o dovada clara a faptului ca proprietatile sportive au un rol major si in acest segment.
Dorinta in dezvoltarea BMW X6 a fost de a permite o experienta a condusului determinata de caracterul sportiv, care va fi neegalat in randul mediului competitiv al modelelor X. In acelasi timp, aceasta calitate principala a fost ilustrata intr-un design fascinant si unic. Pentru aceasta, primul Sports Activity Vehicle din lume este echipat cu solutii inovatoare in domeniul tehnologic al transmisiei si al sasiului, care vor permite ca performantele unui model BMW X sa atinga noi dimensiuni. Deosebit de important este Dynamic Performance Control- sistem unic in lume - si noul motor cu opt cilindri, cu Twin Turbo si High Precision Injection, disponibile in premiera la BMW X6.

Proprietatile remarcabile ale modelului BMW X6 sunt reflectate intr-un design distinctiv. Inca de la prima vedere, primul Sports Activity Coupé din lume ofera o impresie vizuala a potentialului dinamic de care dispune. Liniile modelului BMW X6 sunt clar ale unui BMW coupé de mari dimensiuni. Sunt definite de tranzitia cursiva a liniei elegante, dar ascutita a acoperisului spre sectiunea spate, puternica. Intarit de garda la sol, de pasajele evazate ale rotilor care frapeaza, de cele patru usi si de hayonul larg, precum si de talia inalta, masina este o reminiscenta a celorlalte modele BMW X. In aceasta combinatie, designul dezvaluie o concentrare consistenta pe sportivitate si pe eleganta, ceea ce ofera un indiciu clar a proprietatilor de conducere a noului BMW X6. In acelasi mod, BMW X6 cu performantele sale dinamice confirma toate asteptarile ce reies din designul sau unic.