Cumulat, in perioada ianuarie-aprilie, reteaua de vanzari compusa din noua dealeri a comercializat 893 de autovehicule. Aceasta performanta reprezinta o crestere de 480% fata de aceeasi perioada a anului anterior. Pentru primele patru luni din 2008, cele mai bine vandute modele au fost Mazda3 (cu 315 unitati),
Mazda2 (cu 282 de unitati), Mazda CX-7 (cu 125 de unitati) si Mazda6 (cu 106 unitati).

"In cursul lunii mai, Mazda va depasi deja volumul de vanzari realizat in 2007", declara Cristian Rigu, Country Manager Mazda Romania.

Acest lucru va fi posibil si datorita suplimentarii stocului de Mazda6 si Mazda CX-7 pentru lunile mai si iunie. Decizia a fost luata pentru a satisface cererea mare pentru aceste modele.

Citeste si:

Un alt element al dezvoltarii Mazda in Romania este reprezentat de extinderea constanta a retelei de distributie. In luna mai se vor deschide trei noi show-room-uri. Dealerul Arian Motors va inaugura un nou centru cu o suprafata de 500 mp in Brasov, iar alti doi parteneri isi vor incepe activitatea in Galati si in Bacau.

"Avand in vedere cererea ridicata, performantele echipei Mazda si ale retelei de vanzari, este posibil sa depasim obiectivul actual, fixat pentru 2008 la 2.000 de unitati", a mentionat Cristian Rigu. "Este posibila comercializarea unui volum de 2.500 de unitati daca va fi asigurat un stoc mai mare de autovehicule. Cred ca Romania va beneficia de sustinerea necesara din partea Mazda Motor Corporation - chiar daca disponibilitatea modelelor Mazda este redusa in toata Europa".