Chiar daca nu esti un fan SEAT, nu poti sa nu remarci ca producatorul spaniol pastreaza aceeasi forma, inconfundabila, indiferent de clasa in care se incadreaza. Altea este un model care in Romania s-a bucurat de succes, fiind cel mai bine vandut produs al marcii SEAT. Pentru Freetrack, asteptarea este mai mare avand in vedere ca modelul dispune de tractiune integrala permanenta, ceea ce il face foarte atractiv pentru romani. Altea Freetrack este incapatoare, bine finisata, puternica, relativ usoara pentru clasa ei (1.568 de kg) si cu un raport calitate/pret care o face competitiva pentru segmentul cross-over. Am parcurs 662 de km, majoritatea dintre acestia pe drumuri cu aderenta scazuta cauzata de ploaia cazuta din abundenta in weekendul in care a avut loc drive-testul. Masina s-a comportat impecabil, indiferent de viteza si de conditiile atmosferice, gratie si sistemelor integrate: servotronic, ESP, DSR. Dupa 145 de km parcursi la o viteza medie de 132 de km/h, consumul a fost de 9,1 litri la suta de km, o cifra foarte buna pentru un cross-over cu tractiune integrala permanenta inaintand rapid pe ploaie abundenta, chiar torentiala. N-as vrea sa spun care au fost vitezele atinse pentru ca am fost mustrat de catre Politia rutiera - sesizata la randul ei de un cetatean in urma aparitiei articolelor in ziar - pentru faptul ca am depasit viteza legala pe drumurile publice. Iar o relevare a caracteristilor tehnice ale masinii m-ar pune in contradictie cu prevederile Codului Rutier.