Lansat in aceasta saptamana, HHR este un autoturism care cu greu poate fi incadrat intr-o anumita categorie. O combinatie mai degraba bizara de nou si vechi, Chevroletul prezentat in urma cu doi ani la Salonul de la Geneva aminteste de mai vechiul PT Cruiser de la Chrysler.

Intre clasa compacta si cea medie
Chiar daca nu este produs in Asia, HHR nu vine nici din Statele Unite. Uzina GM care il asambleaza se gaseste in Ramos Arizpe, Mexic. Oricum, proximitatea tarii de bastina il recomanda drept urmas ul celebrului Chevy Suburban din 1949, unul dintre primele breakuri autentice.

Daca Suburbanul avea marimea unui microbuz al zilelor noastre, dimensiunile HHR-ului sunt mai bine gandite pentru a nu da batai de cap intr-un trafic sufocat. Lungimea de 4,47 metri il plaseaza intre clasa compacta si cea medie.

In ciuda formei caroseriei, inaltimea exagerata (1,75 metri) il face sa rivalizeze cu modelele din segmentul SUV. In habitaclu pot lua loc cinci pasageri, care au la dispozitie un portbagaj incapator - 430 de litri.