Caracter dual
Intamplarea a facut sa testam recent un Leon sportiv de uz cotidian. Un FR adica. Pe benzina, desigur. Dar cu supraalimentare turbo. Benzina, intrucat consideram la randul nostru ca aceasta e varianta care ofera mai multa satisfactie, si turbo, fiindca o masina domestica trebuie sa se descurce si daca nu e tinuta tot timpul cu turometrul „pe rosu“.

Ca sa fie tacamul complet (sau comoditatea maxima), transmisia puterii la roti a fost asigurata de excelenta cutie automata cu sase trepte DSG.

Cu cei 200 de cai-putere dezvoltati de motorul 2.0 TFSI, directia agera, sasiul echilibrat, suspensia incordata si franele muscatoare, FR-ul etaleaza un caracter dual de invidiat: sportiv competent (nicio surpriza aici), dar si docil, complice - atunci cand situatia o impune.

Pretul, un mic obstacol
La 20.859 de euro CIP, Leon FR este cu aproximativ 500 de euro mai ieftin decat „omologul“ Golf GTI (21.373).