Auto 26 Mai 2008 23:11
koda va decide, cel mai probabil pana la sfarsitul acestui an, daca masina low-cost pe care intentioneaza sa o produca va fi o varianta mai ieftina a modelului Fabia sau va fi un automobil complet nou si a anuntat ca nu va lansa o noua versiune Sedan a modelului Fabia.

"Pana la sfarsitul acestui an vom decide asupra automobilului low-cost. Vom vedea daca este mai viabil sa scoatem o Fabia mai ieftina, pentru anumite piete, ori daca vom crea un model complet nou", a declarat miercuri seara, agentiei Mediafax, directorul de comunicare al Škoda, Martin Lauer, prezent la lansarea noii generatii Škoda Superb. El a precizat ca exista sanse ca decizia asupra masinii low-cost sa fie amanata pentru 2009.

Intrebat daca modelul Fabia, aflat in prezent la a treia generatie, va avea o noua versiune sedan, pe langa berlina in doua volume (hatchback) si break (combi), asa cum s-a intamplat cu vechiul model, Lauer a spus ca Škoda nu va mai produce un Sedan Fabia.

"Actualele modele, hatchback si break, acopera in totalitate necesitatile clientului sau ale potentialului client pentru o astfel de masina", a spus oficialul Škoda. Pe de alta parte, el a mentionat ca pana la finele anului Škoda va lua de asemenea o decizie in privinta construirii unui model de clasa mini, de aceleasi dimensiuni pe care le are conceptul Volkswagen Up, prezentat recent de marca germana.

Marcile Škoda si Volkswagen fac parte din acelasi grup, Volkswagen AG, iar majoritatea pieselor masinilor sunt create pentru a putea fi adaptate de la un model la celalalt.

Martin Lauer a mai afirmat ca vechea generatie a modelului Octavia (denumita Octavia Tour) este confirmata pentru productie in urmatorii 2-3 ani, in conditiile in care anul trecut au fost vandute circa 75.000 de unitati la nivel mondial, dintr-un volum total de aproximativ 630.000 de autovehicule livrate. Prin cele circa 630.000 de unitati comercializate anul trecut, vanzarile producatorului ceh Škoda au crescut cu 14,6% fata de nivelul consemnat in 2006.

In Romania, vanzarile Škoda au urcat anul trecut cu 12,6%, la 23.138 unitati. Dupa primele patru luni ale anului, Skoda este cea mai bine vanduta marca de import pe plan local, cu 8.270 de unitati livrate, respectiv o crestere de 16,3% fata de primele patru luni ale anului trecut.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.