Prin Nemo Combi, Berlingo First, urmat de Noul Berlingo, Citroën si-a propus crearea unei game cu stiluri si functionalitati complementare - o politica ce-i permite constructorului francez sa raspunda celor mai diverse asteptari. Prin Berlingo, Citroën a devenit lider european inca din 2003, in categoria vehiculelor utilitare de persoane, detinand, la sfarsitul anului trecut, o cota de 26 la suta din piata acestui tip de vehicule (un segment in continua crestere).

O performanta realizata de Citroën datorita polivalentei acestei masini, care poate avea cele mai diverse intrebuintari posibile prin multitudinea de combinatii la nivelul siluetei, a deschiderilor, a geamurilor si a echipamentelor. Numai pentru a facilita accesul la locurile din spate, poti alege, de exemplu, intre una sau doua usi laterale culisante. Capacul portbagaj spate cu luneta care se deschide este marea inovatie la noul Berlingo, luneta permitand accesul la portbagaj fara sa deschizi capacul de portbagaj - o adevarata mana cereasca in parcarile stramte.

In interior, scaunele (inclusiv cel al pasagerului din fata) se rabateaza in format portofel sau se demonteaza pur si simplu, situatie in care lungimea utila ajunge la 2 metri. La confortul pasagerilor contribuie spatiile de depozitare, ventilatia suplimentara din acoperis, consola centrala mobila de depozitare inclusa in pachetul „Copii”, torpedoul din partea superioara (in spatele volanului, de 4,1 litri), sertarele de sub scaunul soferului si al pasagerului (8,5 litri fiecare, disponibile in functie de nivelul de finisare) sau compartimentele de sub planseul scaunelor pentru pasagerii din spate (7 litri fiecare).