Sa le luam pe rand:

Noua generatie A4 a reusit fara "emotii" sa obtina 5 stele (34 de puncte) la testele de protectie a ocupantilor masinii. Nici un fel de probleme semnificative nu au fost depistate nici la impactul frontal, nici la cel lateral si cu stalpul - capitol la care masina a primit punctajul maxim.

Un alt capitol la care masina s-a descurcat bine este cel referitor la protectia copiilor (4 stele din 5 posibile).

Noul A4 a obtinut 2 stele din 4 la protectia pietonilor. Spoilerul fata a aratat rezultate foarte bune la impactul cu picioarele, dar capota nu ofera aproape deloc protectie la impactul cu capul unui pieton.

Citeste si:

Skoda Superb. Noul model a reusit sa isi adjudece 5 stele (35 de puncte) la testul EuroNCAP. Ca si in cazul modelului A4 de la Audi, nu au fost inregistrate probleme la protectia ocupantilor masinii.

La testul de protectie a copiilor, Superb a obtinut 4 stele din 5 posibile, iar la cel de protectie a pietonilor masina a obtinut 2 stele din 4 - din cauza extremitatilor capotei, care nu ofera nici un fel de protectie.

Seat Ibiza. Noul model de clasa mica al celor de la Seat a impresionat cu 5 stele (34 de puncte) obtinute la general. Chiar daca are dimensiuni mai mici decat A4 si Superb, noua Ibiza a reusit un nivel similar de protectie a copiilor - 4 stele din 5. S-a descurcat insa mai bine la protectia pietonilor, obtinand 3 stele din 4 posibile.

Ford Kuga. Noul SUV al celor de la Ford a fost creditat cu 5 stele (33 de puncte) la testele EuroNCAP, cu toate ca la testul de impact frontal s-a constatat ca airbag-ul nu are suficienta presiune in momentul impactului si din aceasta cauza capului soferului atinge volanul. Kuga a obtinut tot 4 stele din 5 la testul de protectie a copiilor, iar la testul de protectie a pietonilor s-a descurcat foarte bine pentru un SUV, obtinand 3 stele din 4.