Producatorii primului automobil modern Chevrolet fabricat in UE au pus la dispozitia ziaristilor atat modele cu motoare de 1,2 litri si 84 de cai putere, cat si propulsoare de 1,4 litri si 101 cai putere. Motoarele mai mari au beneficiat si de o transmisie automata, prin intermediul unei cutii de viteze cu cinci rapoate, care s-a dovedit a fi mai nimerita decat transmisia manuala. As vrea sa scot in evidenta, inca de la inceputul articolului, cel mai mare atu al noului Aveo: pretul. Acesta va fi de 8850 de euro, cu tot cu TVA, bani in care sunt incluse sistemul ABS, airbaguri fata, aer conditionat, geamuri electrice si mp3 player cu patru boxe.

O dotare spartana pentru masinile vremii, dar suficienta pentru a realiza un raport calitate/pret ce face din Aveo un competitor important pentru clasa subcompacta, acolo unde concurenta este acerba. La pretul acesta, nimeni nu trebuie sa se astepte la performante deosebite sau la un confort sporit, insa masina poate face fata cerintelor zilnice. Cel putin celor impuse de drumurile si traficul din Silezia inferioara si Wroclaw, sau Bresalu in denumirea germana. Testul a fost relevant pentru un drum extraurban asemanator cu cel din zona Ardealului. Pentru cine nu a avut ocazia sa se suie pana acum intr-un Kalos sau Aveo, trebuie sa precizez ca desi se pretinde un urmas al Cielo-ului, in materie de dimensiuni, nu trebuie facuta comparatie. Asta pentru ca tendinta este de reclasare a automobilelor. Demn de semnalat este designul interior placut si izolarea fonica reusita care face ca zgomotul produs de motor sa nu patrunda in habitaclu.