O dotare spartana pentru masinile vremii, dar suficienta pentru a realiza un raport calitate/pret ce face din Aveo un competitor important pentru clasa subcompacta, acolo unde concurenta este acerba. La pretul acesta, nimeni nu trebuie sa se astepte la performante deosebite sau la un confort sporit, insa masina poate face fata cerintelor zilnice. Cel putin celor impuse de drumurile si traficul din Silezia inferioara si Wroclaw, sau Bresalu in denumirea germana. Testul a fost relevant pentru un drum extraurban asemanator cu cel din zona Ardealului. Pentru cine nu a avut ocazia sa se suie pana acum intr-un Kalos sau Aveo, trebuie sa precizez ca desi se pretinde un urmas al Cielo-ului, in materie de dimensiuni, nu trebuie facuta comparatie. Asta pentru ca tendinta este de reclasare a automobilelor. Demn de semnalat este designul interior placut si izolarea fonica reusita care face ca zgomotul produs de motor sa nu patrunda in habitaclu.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Dosarul Mineriadei | Procurorii au mers acasă la Ion Iliescu
Sursa: wall-street.ro