In cursul lunii mai, Mazda a vandut in Romania 216 unitati, cu 213% mai mult decat in perioada similara a anului 2007. Cel mai dorit model a fost Mazda2, detinatoarea titlului «World Car of the Year 2008», cu 70 de unitati comercializate, urmata de Mazda3, cu 59 de unitati vandute.
“In acest context, am revizuit obiectivul de vanzari stabilit pentru 2008, de la 2000 la 2500 de unitati”, a anuntat Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania.
Mazda se dezvolta in Romania si in ceea ce priveste serviciile acordate clientilor. “Arian Motors a deschis recent un showroom in Brasov, care impune standardele de calitate Mazda, dovedind orientarea catre client a brand-ului nipon”, a completat Rigu.
In acelasi timp, Mazda continua sa atraga si recunoasterea expertilor de pe piata auto din Romania. Astfel, Mazda CX-7 a fost desemnat “Cel mai 4x4 SUV” al editiei 2008 a competitiei organizate de DV Automedia.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro