In perioada ianuarie - mai 2008, Mazda a vandut in Romania 1.109 vehicule. Aceasta performanta reprezinta o crestere de 397% fata de aceeasi perioada a anului anterior. Cele mai bine vandute modele in primele cinci luni ale anului au fost Mazda3 (374 unitati), Mazda2 (352 de unitati), Mazda CX-7 (158 de unitati) si Mazda6 (154 unitati).

In cursul lunii mai, Mazda a vandut in Romania 216 unitati, cu 213% mai mult decat in perioada similara a anului 2007. Cel mai dorit model a fost Mazda2, detinatoarea titlului «World Car of the Year 2008», cu 70 de unitati comercializate, urmata de Mazda3, cu 59 de unitati vandute.

“In acest context, am revizuit obiectivul de vanzari stabilit pentru 2008, de la 2000 la 2500 de unitati”, a anuntat Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania.

Citeste si:

Mazda se dezvolta in Romania si in ceea ce priveste serviciile acordate clientilor. “Arian Motors a deschis recent un showroom in Brasov, care impune standardele de calitate Mazda, dovedind orientarea catre client a brand-ului nipon”, a completat Rigu.

In acelasi timp, Mazda continua sa atraga si recunoasterea expertilor de pe piata auto din Romania. Astfel, Mazda CX-7 a fost desemnat “Cel mai 4x4 SUV” al editiei 2008 a competitiei organizate de DV Automedia.