Renault a reusit sa depaseasca pragul de un milion de Loganuri vandute la inceputul acestei luni, dupa nici patru ani de la lansarea oficiala, anunta publicatia franceza ,,Le Figaro’’.

Cererea pentru model s-a accelerat mult in ultima vreme. In primele patru luni din 2008, constructorul francez a vandut 168.000 de Loganuri, cu 85% mai mult decat in perioada similara din 2007. Astfel, o masina din cinci vandute de grupul francez a ajuns sa fie model low-cost.

Conceput mai ales pentru tarile emergente, Logan a devenit treptat un mijloc de intarire a pozitiei Renault pe pietele din Europa de Vest.

Citeste si:

Efectul a fost ca volumul de vanzari al grupului realizat in Europa a urcat la 35% in 2007, fata de 27% in 2004.

Principala piata a Loganului ramane Romania. In 2007, in tara s-au vandut peste 100.000 de modele. Pe locul al doilea vine Rusia, unde au fost vandute anul trecut 68.000 de modele.