Captiva Sport se diferentiaza clar de modelul obisnuit, prin farurile cu un design tridimensional atent studiat si fundal fumuriu, prizele de aer discrete, amplasate pe aripile fata, stopurile clare, mai multe ornamente cromate, oglinzile laterale cu lampa de semnalizare integrata si scuturile cu look agresiv, grefate pe partea inferioara a parasocurilor. De asemenea, nu pot fi trecute cu vederea ornamentele sport ale celor doua tevi de esapament (uf, cele de pe versiunea normala parca sufera de rahitism cronic!) si jantele de 18 inch. La interior, lucrurile sunt mult mai simple, diferenta principala fiind facuta de tapiteria din piele in doua culori, rosu si negru.

Confort & habitabilitate
SUV-ul european al americanilor de la Chevrolet este deosebit de spatios. Bine, nu poate sta toata familia in fata, ca la "monstrii" de peste Ocean, dar din podeaua portbagajului se pot scoate doua locuri suplimentare, capacitatea masinii crescand la sapte pasageri. In acest caz insa, spatiul pentru bagaje este destul de limitat.

Pozitia inalta la volan este buna, vizibilitatea fiind facilitata de suprafata vitrata generoasa. Totusi, dimensiunile botului, lung si masiv, cer timp de acomodare, mai ales in spatiile restranse, precum parcarile. Scaunele sunt confortabile, dar cam prea ferme pentru un vehicul cu inclinatii off-road. Iar calitatea finisajelor este buna, insa era loc si de mai bine.