Conducerea companiei AAA Auto dezminte informatiile aparute in publicatia ceha CBW si considera ca piata din Romania prezinta un mare potential.

Reprezentantul AAA Auto Romania Emma Denny a precizat „suntem multumiti de evolutia sucursalei AAA Autot Romania, in ciuda faptului ca piata auto este in scadere. Speram sa continuam expanisiunea pe piata din Romania in viitorul apropiat.”

Publicatia ceha CBW scria la inceputul saptamanii ca AAA Auto ia in considerare o posibila iesire de pe pietele din Romania si Polonia, decizia facand parte dintr-un program de restructurare lansat la inceputul acestui an pentru o mai buna eficienta a operatiunilor.

Romania este singura piata pe care distribuitorul ceh de masini second-hand AAA Auto a inregistrat un declin al afacerilor in primele trei luni ale acestui an, potrivit raportului trimestrial al companiei. Astfel, veniturile companiei cehe au inregistrat o scadere de peste 24% pentru subsidiara locala.

Citeste si:

AAA Auto Romania a raportat vanzari de 484 de masini in primul trimestru, cu 24,8% sub nivelul de 644 de unitati inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, avand cea mai slaba contributie la afacerile grupului.

Veniturile diviziei din Romania au scazut in primele trei luni cu 24%, de la 4,88 milioane euro la 3,7 milioane euro, iar profitul brut s-a redus cu 38,3%, la 321.000 euro, comparativ cu 521.000 euro la 31 martie 2007.

Potrivit reprezentantilor companiei, in momentul de fata rezultatele obtinute in industria auto sunt datorate faptului ca majoritatea potentialilor clienti asteapta noi decizii in ceea ce priveste taxa de mediu.

“Suntem incantati, increzatori si consideram ca taxa de mediu este necesara in Romania pentru a opri fluxul de masini aflate intr-o conditie precara pe care vanzatorii fara scrupule le comercializeaza”, a adaugat Emma Denny.