Americanii demonstreaza ca masinile lor nu mai sunt cum erau odata. Adica, mari, grele si impresionante doar prin acceleratia in linie dreapta, aceasta datorata unor motoare imense care erau foarte departe de cei 100 CP/litru caracteristici bolizilor europeni de prestigiu.

Cel putin Chevrolet Corvette, in cea mai sportiva varianta - ZR1 - demonstreaza deocamdata ca poate tine piept celor mai rapide masini produse de europeni si japonezi.

De data aceasta "cobaiul" a fost Nissan GT-R, un model legendar care demonstreaza, prin generatia actuala, ca japonezii stiu sa faca masini foarte-foarte rapide.

Recent, Nissan GT-R a reusit sa parcurga circuitul Nurburgring in 7 minute si 29 de secunde, batand astfel cu 3 secunde recordul detinut pana atunci de Porsche 911 GT2.

Citeste si:

Nissan GT-R are un propulsor V6, de 3,8 litri, care produce 480 CP cu ajutorul a doua turbocompresoare. Tractiunea este integrala, iar cutia de viteze este una cu dublu ambreiaj. Masina accelereaza pana la 100 km/h in sub 4 secunde si atinge peste 300 km/h.

Cum au auzit de timpul stabilit de Nissan cu cel mai puternic model din gama, cei de la Chevrolet au spus ca al lor Corvette ZR1 se descurca si mai bine. Iar acum au si demonstrat.

Corvette ZR1 a parcurs circuitul Nurburgring in 7 minute si 26,4 secunde, aproape cu 3 secunde mai bine decat GT-R.