Auto 1 Iulie 2008 01:06
Sandero lasa o prima impresie placuta, printr-un design nou si cu totul diferit fata de cele patru modele anterioare ale gamei Dacia. Sandero are potential pentru a juca pe piata hatchback-urilor, fiind primul model Dacia atractiv pentru tineri. Testata pe drumurile pline de curbe din Croatia, masina s-a dovedit a fi stabila si sigura, mai ales la schimbarile dese ale treptei de viteza

La drum lung se comporta bine, treapta a cincea de viteza poate fi folosita numai pe autostrada, de aceea Sandero este ideal in oras, unde se sofeaza mai mult in treptele inferioare. Raspunde bine la comenzi, dar motorul , acelasi ca al Loganului, este putin zgomotos si rapunde lenes la acceleratie. Din fericire, Sandero este izolat fonic mai bine decat modelele anterioare, de aceea sofatul la drum lung nu va fi obositor.

La viraje e stabila si se manevreaza usor, fara a da impresia ca te poti rasturna pe-o parte, chiar daca viteza e mare. Suspensiile sunt mult imbunatatite, ceea ce o face viabila pe drumurile romanesti. In premiera pentru gama Dacia, Sandero are asistenta la franarea de urgenta si ABS in dotarea de baza, un punct in plus pentru siguranta. Ajunge la 160 de kilometri la ora, desi fisa tehnica vorbeste de 180 kilometri la ora, pentru modelul 1.6 MPI de 90 CP. Avand peste 3.500 de rotatii pe minut consumul de carburant creste fata de cel trecut in fisa tehnica, de la 5,6 la 8 litri.

Sandero diesel, abia peste cateva luni
Masina are un aspect tineresc, spatiu generos atat in interior, cat si in portbagaj, dar nu exceleaza la plansa de bord si dotarile standard. La masina testata, scaunul soferului nu putea fi reglat pe inaltime, de aceea pozitia in timpul sofatului a fost putin cam joasa. Un punct in minus pentru comanda geamurilor electrice, care se face tot pe consola centrala si pentru nesincronizarea stergatoarelor cu duzele de stropire.


Despre autor:

Gandul

Sursa: Gandul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.