In general, modelele hibrid prezente deja in productia de serie mizeaza pe aportul unui motor electric, sustinut de baterii reincarcabile, dar si pe cel al unui propulsor clasic, cu ardere interna, care indeplineste doua functii foarte importante.

Functii

In primul rand, la iesirile din oras si la acceleratii puternice, are rolul de a asigura propulsia (singur sau in paralel cu motorul electric) si de a oferi performnate decente, ca orice alta masina dotata cu motor conventional.

Un alt rol foarte important este acela de a incarca bateriile care sustin motorul electric, astfel incat, in oras si in trafic aglomerat masina sa ruleze doar pe baza motorului electric, salvand astfel combustibil si reducand nivelul de noxe.

Avantajele modelelor hibrid

Citeste si:

Modelul prezentat de VW are avantajul ca dispune de un motor electric ce poate fi incarcat de la o banala priza de curent electric. Propulsorul electric furnizeaza o putere maxima de 82 CP si permite masinii sa atinga o viteza maxima de 120 km/h. Autonomia lui Golf Twin Drive este de aproximativ 50 de kilometri, doar pe baza motorului electric. Valoarea este foarte buna, avand in vedere ca majoritatea drumurile din orase (la serviciu si inapoi - de exemplu) nu depasesc 50 de kilometri, asa ca se poate ajunge la nivelul la care masina sa mearga doar cu motorul electric.

Mod de functionare dublu

Pentru a preveni situatiile in care motorul electric ramane fara curent, VW a instalat si un turbodiesel conventional, de 2 litri, care furnizeaza 122 CP si care intra automat in functiune cand bateriile s-au descarcat, sau cand este nevoie de putere pentru o depasire.

Cu sustinerea guvernului german, cei de la Volkswagen vor efectua, peste 2 ani, un test cu 20 de modele Golf Twin Drive pentru a vedea daca tehnologia, raportata la costul pe care il presupune justifica intrarea modelului in productia de serie.
masina