Din totalul de 127.276 de automobile, 45.852 unitati au fost livrate pe piata din Romania, ceea ce confirma locul intai detinut de marca Dacia in clasamentul vanzarilor autohtone. Exporturile au atins in aceeasi perioada nivelul de 81.424 unitati.Vanzarile semestriale ale Dacia au cunoscut in ultimii cinci ani o dinamica accentuata, inmatricularile realizate in primele sase luni din 2008 fiind de patru ori mai mari decat cele din aceeasi perioada a anului 2004.

Marca Dacia cuprinde in prezent doua familii de modele VP. Lansata in septembrie 2004, familia de modele Logan a deschis practic un nou segment de piata. Aflata in al patrulea an de comercializare, Dacia Logan berlina a continuat sa se bucure si in primul semestru din 2008 de o primire excelenta pe toate pietele unde este comercializata, vanzarile totale atingand 62.612 unitati, din care 30.265 au fost livrate in Romania si 32.347, la export. Din iulie 2008, modelul a suferit o restilizare profunda fara ca modificarile aduse sa aiba un impact asupra pretului de vanzare, care ramane neschimbat in raport cu cel al modelului precedent.

Modelul Dacia Logan MCV, in configuratiile cu 5 si cu 7 locuri, a inregistrat in primele sase luni din 2008 vanzari totale de 57.362 unitati. Pe piata din Romania au fost inmatriculate 9.244 de unitati, ceea ce plaseaza Logan MCV pe locul 2 in clasamentul vanzarilor pe modele. Exporturile au fost cifrate in aceeasi perioada la 48.118 unitati, modelul inregistrand un succes remarcabil pe pietele din Franta, Germania, Italia, Olanda si Belgia.

Lansarea Sandero, in iunie 2008, a marcat aparitia celei de-a doua familii de modele VP Dacia. Intr-un interval de timp foarte scurt, Dacia Sanderoa a depasit 5.100 de comenzi la data de 30 iunie. In decurs de doua saptamani au fost livrate 1.492 de unitati, din care 952 in Romania si 540 la export.
Dacia Logan VAN a inregistrat pana la finele lunii iunie vanzari cifrate la 3.675 de unitati. Din acestea, 3.199 au fost inmatriculate in Romania, unde Dacia Logan VAN detine primul loc atat pe piata vehiculelor utilitare, cat si in segmentul furgonetelor. Exporturile modelului Dacia Logan VAN au atins in acelasi interval, nivelul de 476 unitati, toate livrarile avand loc pe piata din Bulgaria.

Citeste si:

Aflat pe piata de trei luni, modelul Dacia Logan Pick-Up a inregistrat 2.168 unitati comercializate. De putin timp vanzarile modelului au inceput si in Bulgaria, unde au fost inmatriculate primele 43 de unitati.
Cu 81.424 unitati livrate, exporturile au atins in primul semestru din 2008 aproape doua treimi din totalul vanzarilor Dacia. Principalele tari de destinatie in intervalul mentionat au fost Franta (21.363 unitati), Germania (10.672 unitati) si Algeria (6.876 unitati). In total, sase tari occidentale figureaza in clasamentul primelor zece destinatii de export.

In paralel cu noutatile din gama de vehicule, primul semestru din 2008 a adus evolutii importante si in sfera serviciilor oferite de Dacia. Incepand din luna martie, intervalele de revizii pentru modelele marcii au fost extinse de la 15.000 la 20.000 de kilometri in cazul modelelor pe benzina si de la 10.000 la 15.000 kilometri in cazul modelelor diesel. Trecerea la noua grila de revizii se traduce prin economii considerabile pentru clientii marcii Dacia, costurile de intretinere ale vehiculelor fiind mai mici cu 17% in cazul modelelor pe benzina si cu 34% in cazul modelelor diesel.

Totodata, incepand din iunie 2008, toate modelele Dacia vandute in Romania beneficiaza de o garantie standard de 36 de luni sau 100.000 km, dubla fata de cea precedenta. In plus, clientii au posibilitatea de a opta, daca doresc, pentru o formula de garantie Dacia extenso, de pana la 5 ani sau 120.000 km.
Din septembrie 2004 si pana la 30 iunie 2008, Dacia a vandut la export peste 350.000 de automobile, din care aproape 120.000 circula in prezent pe soselele din Franta si Germania.Alaturi de Portugalia, unde livrarile de vehicule Dacia au inceput de cateva luni, tarile scandinave vor completa in a doua jumatate a anului, lista pietelor de export ale constructorului auto de la Mioveni.