Acest premiu completeaza o serie de distinctii acordate anul acesta modelelor produse de Mazda: Mazda2 “Masina Anului in Lume in 2008”, premiul EcoTest pentru Mazda6 cu motorizare pe benzina de 1,8l etc.
Acest premiu este acordat companiilor ale caror produse servesc cel mai bine interesele consumatorilor. Laudata pentru “un mix excelent intre raportul calitate/pret, fiabilitate si inovatie”, Mazda a surclasat castigatorul editiei anterioare - Toyota, precum si alti competitori renumiti.

Aprecierile aduse companiei au subliniat faptul ca gama Mazda este complexa si ofera produse pentru toate gusturile, dar si performantele constructorului japonez in domeniul sigurantei, acesta realizand un pas inainte important prin intermediul modelelor nou lansate.

Mazda s-a remarcat si prin utilizarea componentelor cu greutate redusa folosite la modelele Mazda2 si Mazda6, care au facilitat reducerea consumului, compensand astfel cresterea preturilor la combustibil. In ceea ce priveste partenerii Mazda, dealerii care reprezinta compania au obtinut, conform sondajului realizat, un procentaj peste medie atat pentru serviciile de vanzari, cat si pentru activitatea de service.