In plus, dupa trei ani de la lansare, Maybach Exelero a fost recent scos la vanzare pentru marele public. Care are de ales intre un intreg parc auto, cu modele de serie, sau Exelero, unicul model pentru care ar trebui sa scoata din buzunar cinci milioane de euro - pretul de pornire, echivalent costurilor de productie. Daca te incalzeste ca si rapperul Jay Z a fost fascinat de masina-concept si a folosit-o intr-un videoclip in 2006, si daca vrei exclusivitate, cumpara-l.

Amprenta germana
Povestea automobilului a inceput de la propunerea unei companii de fabricare a pneurilor. Reprezentantii Fulda au solicitat o masina-suport pentru testarea noii generatii de cauciucuri, care sa fie si un produs de marketing. Maybach a intrat in joc si s-a angajat sa construiasca un prototip corespunza tor. Astfel, in mai 2005, la Berlin, lumea automobilismului a fost surprinsa sa vada un coupé futuristic. Modelul unicat are „scheletul“ imprumutat de la limuzina Maybach 57 S, „a furat“ putin de la Mercedes si a fost desavarsit cu imbunatatiri executate de divizia AMG a aceluiasi constructor german.