Amprenta germana
Povestea automobilului a inceput de la propunerea unei companii de fabricare a pneurilor. Reprezentantii Fulda au solicitat o masina-suport pentru testarea noii generatii de cauciucuri, care sa fie si un produs de marketing. Maybach a intrat in joc si s-a angajat sa construiasca un prototip corespunza tor. Astfel, in mai 2005, la Berlin, lumea automobilismului a fost surprinsa sa vada un coupé futuristic. Modelul unicat are „scheletul“ imprumutat de la limuzina Maybach 57 S, „a furat“ putin de la Mercedes si a fost desavarsit cu imbunatatiri executate de divizia AMG a aceluiasi constructor german.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Sunt bolnavă de tine, deși nu ești al meu...
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Una dintre cele mai mari țări din America de Sud rupe legăturile diplomatice...
Sursa: wall-street.ro