Chrysler a luat in serios dezvoltarea masinilor electrice si rezultatele se vad. Modelul Circuit EV, prezentat sub sigla Dodge, livreaza performante excelente.
Dodge Circuit EV - model sport, electric, prezentat la Salonul Auto de la DetroitDodge a reusit sa atraga atentia asupra sa printr-un model cu reale calitati sportive, pur electric si cu un design foarte inspirat. Dodge Circuit EV – acesta este numele masinii – arata foarte bine si pentru ca imprumuta discret liniile modelului Viper. Designerii au facut o treaba foarte buna, pentru ca masina arata compact (are 3,9 metri lungime) si este foarte joasa, inaltimea fiind de doar 1,15 metri.
Dodge Circuit EV - interior - model sport, electric, prezentat la Salonul Auto de la DetroitCoupe-ul are doar doua locuri, iar scaunele sport se potrivesc excelent cu bordul fara pretentii, sportiv ca design si fara elemente inutile. Este o masina sport, care vrea sa concureze de la egal la egal cu deja celebrul Tesla Roadster. Si are toate argumentele pentru a se impune, desi Tesla nu arata deloc rau.
Platforma tehnica rivalizeaza cu cea a modelului Testa Roadster. Dodge Circuit EV dispune de un motor electric, alimentat de baterii, care livreaza 268 CP, puterea fiind directionata catre rotile spate.
Dodge Circuit EV - lateral - model sport, electric, prezentat la Salonul Auto de la DetroitPerformantele dinamice sunt foarte bune. Acceleratia 0 -100 km/h se face in mai putin de 5 secunde, iar viteza maxima este de aproximativ 190 km/h. Sfertul de mila, important pentru americani este parcurs in putin peste 13 secunde. Cum Circuit EV este un model pur electric, care nu dispune de ajutorul unui propulsor termic, autonomia are in rol esential pentru potentialii clienti. Ei bine, Dodge se lauda cu o autonomie de 240 km, pana la 320 km pentru Circuit EV.
Dodge Circuit EV - spate - model sport, electric, prezentat la Salonul Auto de la DetroitAmericanii spun ca este suficient pentru deplasarile zilnice la birou si apoi acasa, dar Circuit EV este o masina sport, cu performante dinamice bune si teoretic ai prefera soselele din afara oraselor pentru putina distractie, nu strazile aglomerate din orase. In cazul masinilor electrice, un aspect la fel de important ca autonomia il constituie timpul de incarcare completa a bateriilor. Dodge nu dezvaluie de cat timp este nevoie pentru a incarca complet bateriile, marginindu-se la a spune ca acestea se pot incarca de la o priza normala, de 110 V (pentru America), dar si la una de 220 V, caz in care este nevoie de doar jumatate din timp.

Voua cum vi se pare Dodge Circuit EV din punct de vedere al performantelor dinamice? Credeti ca o autonomie de maxim 320 km este suficienta pentru acest gen de automobil? Comenteaza pe forumul Sotto!


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.