Cabrioletele sunt oarecum dezavantajate la crash teste pentru nu beneficiaza de rigiditatea structurala a modelelor cu plafon. Chiar si in cazul CC-urilor, masini cu hard-top retractabil, crash-testele se fac in modelul decapotat, pentru a vedea cat de bine isi protejeaza masina ocupantii, daca un accident se intampla in aceasta configuratie.
Peugeot 308 CC nu a avut nici un fel de probleme la crash-testul efectuat de EuroNCAP cu acest model si a reusit sa obtina 5 stele, cu 36 de puncte din 37 posibile. Punctul a fost pierdut la testul de impact frontal.
Impactul lateral si cel cu stalpul au permis masinii sa obtina 18 puncte din tot atatea posibile.
Peugeot 308 CC a fost creditat cu 3 stele din 5 la testul de protectie a copiilor, singurele probleme fiind legate de indicatiile vagi asupra sistemului de prindere ISOFIX.
Masina a obtinut 2 stele din 4 la testul de protectie a pietonilor, aceasta pentru ca, desi spoilerul protejeaza foarte bine picioarele acestora, majoritatea zonelor capotei unde ar putea lovi capul unui adult sau al unui copil nu asigura mai deloc o protectie adecvata .
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Pregătiri de Iepuraș: Cele mai frumoase 20 de piese vestimentare pentru...
Sursa: kudika.ro
-
Băncile europene au avut un an record în 2023
Sursa: futurebanking.ro
-
S-a deschis încă un mall în România: peste 100 de milioane de euro investiți...
Sursa: retail.ro
-
Vrei o mașină puternică? Sunt șanse mai mari să ajungi cu ea în șanț
Sursa: wall-street.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro