Mazda6 – 5 stele
Berlina japoneza a avut cateva mici probleme la testulde protectie a ocupantilor, asa ca a primit la aceasta sectiuni un procentaj de 77% si s-a descurcat foarte bine la testul de protectie a copiilor, unde a primit 81 de procente. EuroNCAP ne mai spune ca pietonii sunt protejati in proportie de 49% daca vin in contact cu Mazda6, dar si faptul ca sistemele de siguranta activa merita 71 de procente.
Toyota Avensis – 5 stele
Noua Avensis pleca la drum cu dreptul dupa ce a reusit sa primeasca cele 5 stele de la EuroNCAP. Masina a fost creditata cu 90 de procente la testul de impact frontal, 86% pentru protectia copiilor, 53% pentru protectia pietonilor si 86% la capitolul siguranta activa.
Toyota iQ – 5 stele
Daca de la Avensis era de asteptat un verdict de 5 stele, in cazul modelului iQ nu era asa sigur, din cauza dimensiunilor foarte reduse ale masinii. Si totusi iQ a reusit sa demonstreze ca oamenii responsabili cu siguranta masinii si-au facut bine treaba, micul model reusind chiar procentaje bune: protectia ocupantilor – 91%, protectia copiilor – 71%, protectia pietonilor – 54%. Sistemele de siguranta activa sunt cotate cu 86%.
Mitsubishi Lancer – 5 stele
Rezultat bun pentru Lancer, testata de EuroNCAP in versiunea Sportback. Masina a fost creditata cu 81 de procente la protectia ocupantilor, 80 de procente la protectia copiilor si 34% la protectia pietonilor, in vreme ce sistemele de siguranta activa au fost apreciate la 71%.
Subaru Impreza – 4 stele
Concurent traditional al lui Lancer (la nivelul versiunilor de varf – WRX STi si Lancer EVO). Impreza nu a reusit sa obtina dect 4 stele, in principal din cauza unor probleme la testul de impact cu stalpul. Masina are un procentaj de 84% la testul de protectie a ocupantilor, 73% la cel de protectie a copiilor, 72% la protectia pietonilor si 57% pentru sistemele de siguranta activa.
Citroen C3 Picasso – 4 stele
Debut nu foarte bun pentru noul C3 Picasso, cateva probleme la impactul frontal si la cel din spate impiedicand obtinerea a 5 stele. C3 Picasso este creditat cu 81% la protectia ocupantilor, 76% la protectia copiilor, 43% la protectia pietonilor, in vreme ce sistemele de siguranta activa au fost cotate cu 40 de procente.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Ce relație au, de fapt, Andreea Esca și Andreea Berecleanu? Mulți cred că...
Sursa: kudika.ro
-
Eurowind Energy ia credit de la BCR și Erste Group pentru un parc eolian
Sursa: futurebanking.ro
-
Iohannis, despre abandonarea candidaturii lui Cîrstoiu la Capitală: „Nu este...
Sursa: wall-street.ro