Mai matur, excelent de dinamic pentru un SUV, noul BMW X3 sta relaxat in fruntea categoriei sale. 41.000 euro pentru o portie consistenta de precizie germana.

Dupa ceva timp de la lansare, mi-a incaput pe maini a doua generatie a lui BMW X3, un model mult mai echilibrat si mai matur decat primul X3. Se vede clar ca nemtii au stiut exactt unde si cum sa umble pentru a-si integra masina in gama acolo unde-i este locul.

O schimbare importanta in pozitionarea noii generatii X3 va marca acest al doilea model
– spre deosebire de prima generatie, noul X3 nu mai constituie baza gamei de SUV-uri. Are acum un frate mai mic, X1, asa ca si-a permis sa fie mai premium, ca sa spun asa, de fapt sensibil mai pretentios decat prima generatie.

Aceste pretentii in plus sunt imediat vizibile, nici nu trebuie sa atingi masina ca sa-ti dai seama. Designul spune multe. Noul X3 este mai mare, mai “incruntat” si cu elemente mult mai moderne. Se observa imediat diferenta, practic noul X3 are aproape aceeasi lungime cu vechiul X5 (prima generatie) si este chiar putin mai lat.

Ati inteles ideea, noul X3 este o masina care mizeaza mult pe cresterea in dimensiuni si pe stilul mai fluid si mai agresiv. La nivel vizual.

Mari schimbari si la interior, noul X3 beneficiind de update-ul ultimilor ani din gama constructorului german.
Materiale mai bune, finisari mai bune si o noua plansa de bord, cu alt tablou de bord. Consola centrala este acum mult mai moderna si vine cu versiunile noi ale sistemelor de climatizare si audio, puse invers fata de... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.