Lucrez de 9 ani in presa auto, dar va spun sincer, este primul Infiniti pe care l-am condus. Am mai avut eu contact cu tehnologia lor (vechiul Nissan Murano), dar cum spuneam, n-am invartit nici un volan cu sigla Infiniti pana la acest G37x.
Povestea Infiniti cred ca o stiti. Marca premium a celor de la Nissan, pentru piata americana. Concurenti cu Lexus, adica divizia premium a celor de la Toyota, initial tot pe piata americana.
Ei bine, in ultimii ani Infiniti nu mai cauta exclusiv piata americana. Niponii s-au prins ca pot obtine rezultate frumoase si in Europa, mai ales ca au experienta, iar concurenti noi pentru nemti in segmentul premium nu prea apar. Logica spune ca, atunci cand cineva vine si spune ca are masini la fel de bune ca ale nemtilor, doar diferite, clar va atrage atentia.
Destul cu istoria, sa va spun cum m-am simtit eu cu masina asta. In primul rand, sa spun ca imi place cum arata. Spatele mai mult decat fata, dar per ansamblu imi place. Si imi place si faptul ca, in trafic, multe perechi de ochi cauta... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro