Auto 24 August 2011 01:00
Am testat cum se comporta noul motor turbo de 2 litri pe care BMW il va monta pe mai multe modele din gama. Consum foarte bun si dinamica impresionanta!
Downsizingul, motoare cu cilindree redusa, fortate sa produca puteri mari, nu mai este o raritate nici in portofoliul marcilor premium. Toata lumea mizeaza pe multi CP produsi din putini cmc. Face bine la taxe si la consum. Iar clientii uita ca sunt mai putini cilindri sau litri sub capota, atata timp cat raspunsul acceleratiei este la fel. Sau chiar mai bun.

BMW a prezentat la inceputul acestui an un nou motor pe benzina, unul foarte interesant si important in aceeasi masura.
Vorbim despre un 4 cilindri, de 2 litri, turbo, care produce 245 CP. Va imaginati cam ce pretentii sunt de la acest motor, avand in vedere ca inlocuieste propulsorul clasic, cu 6 cilindri in linie, care produce 258 CP dintr-o cilindree de 3 litri.

Eu am testat primul model pe care a fost montat acest propulsor, SUV-ul X1.
Modelul se numeste X1 xDrive28i si rezerva niste senzatii... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto).


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.