Am asteptat cu mare interes un test cu cel mai mic motor din curentul downsizing. Cel de 0,9 litri, turbo, cu 2 cilindri, facut de Fiat. Si am pus mana pe el. Dar nu pe un Fiat, ci pe noua Lancia Ypsilon.
Ca sa ne lamurim de la bun inceput. Marele meu interes a fost pentru motor. Asa ca Lancia Ypsilon, in esenta ei, a cazut oarecum pe locul 2. Nu-i grav, nu sunt multe de spus despre masina asta. E lucrata bine, e altfel, atrage atentia intr-un mare fel si e destinata doar pasionatilor pasionatelor de stil/moda/fashion care sunt si dispuse sa plateasca (nu putin) pentru asta. Cam asta-i rezumatul referitor la masina, la cum arata ea si cui se adreseaza. Mai multe aflati din galeria foto.
Dar sa revenim la motor. Va spun sincer, am fost destul de socat la primul contact. Am luat masina din... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Stoltenberg: Nu este târziu ca Ucraina să câștige, dar cu o condiție
Sursa: wall-street.ro