Hothatch-urile au trecut de ceva timp intr-o noua era. Aceea a motoarelor de capacitate mica, supraalimentate. Nu si Renault Clio RS, care ramane pe baricade cu un motor aspirat, de capacitate mare (fata de celelalte hothatch-uri din segment).
Desi are niste ani buni de productie, Clio RS ramane un model foarte apreciat. Renault Sport reuseste sa-l mentina la standarde foarte bune, atat ca performanta, cat si ca imagine. Ultimul “update” consta in posibilitatea de a opta pentru un kit estetic Gordini, un nume vechi, dar cu rezonanta pentru pasionati (va suna cunoscut Renault R8 Gordini, nu??).
Pachetul estetic Gordini consta in special in adoptarea traditionalei combinatii... citeste mai multe despre Renault Clio RS Gordini pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Ce relație au, de fapt, Andreea Esca și Andreea Berecleanu? Mulți cred că...
Sursa: kudika.ro
-
Eurowind Energy ia credit de la BCR și Erste Group pentru un parc eolian
Sursa: futurebanking.ro
-
Iohannis, despre abandonarea candidaturii lui Cîrstoiu la Capitală: „Nu este...
Sursa: wall-street.ro