In weekendul care tocmai s-a incheiat, Renault a oferit bucurestenilor un spectacol total, in cadrul evenimentului Renault F1 Roadshow.

Nu avem un circuit de viteza in Bucuresti, nici nu vom avea prea curand, dar weekendul acesta am vazut cum ar fi daca l-am avea. Evenimentul Renault F1 Roadshow a adunat in Piata Constitutiei o multime de bucuresteni dornici sa fie mai aproape de masinile de Formula 1 si de alte modele performante ale gamei Renault.

Renault F1 Roadshow- BucurestiLa eveniment au fost prezenti pilotul de Formula 1, Romain Grosjean si pilotul de teste Lucas di Grassi care au facut spectacol cu monopostul Renault F1 de anul trecut. Linia dreapta de doar cateva sute de metri nu a lasat prea mult loc de desfasurare pentru bolidul francezilor, dar macar am auzit urletul esapamentului unei asemenea masini si am simtit si mirosul pneurilor incinse de cei doi piloti pe piata cubica din Piata Constitutiei. Monopostul de Formula 1 a activat destul de putin si a impresionat prin zgomotul motorului si esapamentului, pe care multi dintre cei prezenti l-au simtit in.. stomac. Din motive de securitate, dar si de aderenta, manevrele spectaculoase au fost facute cu masura de cei doi piloti.

Renault F1 Roadshow- BucurestiIn schimb, cea mai apreciata evolutie au avut cele doua masini Renault CarToons, special construite pentru spectacol. Drifturi, "cerculete" si numere de acrobatie, mult zgomot si mult fum de pneuri au entuziasmat publicul. De departe cel mai apreciat a fost pilotul britanic Terry Grant, care a efectuat un numar de acrobatie extraordinar. Spectatorii au aplaudat frenetic cand englezul si-a "abandonat" masina care se rotea nebuneste intr-un "cerculet" foarte exact, a coborat si a venit sa salute publicul. Recuperarea maisnii s-a facut apoi cat se poate d enatural, englezul dovedind calitati de acribat si la nivel fizic.

Un alt numar foarte apreciat a presupus aceleasi conditii ca si la cel descris mai sus, cu singura diferenta ca pilotul n-a mai parasit masina, ci s-a urcat pur si simplu pe ea. Sambata, acest numar i-a iesit foarte bine englezului, dar duminica masina nu parea atat de stabila asa ca Terry Grant a avut mai multe ezitari pana a ajuns pe plafon.

Renault F1 Roadshow- BucurestiEvolutii spectaculoase au avut si doua masini Renault Megane Trophy de peste 300 CP, care si-au lasat cate un set de pneuri pe asfaltul si piatra cubica din zona de concurs. Si pentru ca au fost multe masini de curse, organizatorii au aratat si cateva demonstratii cu doua modele Clio RS de serie, in care au fost plimbate cateva vedete locale.

Voua ce v-a placut cel mai mult la Renault F1 Roadshow? Ce altceva ati fi vrut sa vedeti?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.