Nissan a prezentat detaliile noului model 370Z, plus o galerie foto excelenta.

Galerie foto: Mic si foarte rau - Noul Nissan 370ZCoupe-ul Nissan 350Z este inca un model apreciat de pasionatii de cai putere si masini sport, in adevaratul sens al cuvantului. Creat cu tinta directa catre cei ce prefera sa piloteze, coupe-ul nipon si-a fidelizat multi clienti, care vor avea curand la dispozitie noua generatie. Numele s-a schimbat, masina numindu-se acum 370Z, datorita faptului ca cilindreea a crescut de la 3,5 litri la 3,7 litri, iar dinamica este si mai buna, spun inginerii japonezi.

Galerie foto: Mic si foarte rau - Noul Nissan 370ZDesignul exterior al lui 370Z are aproximativ aceeasi linie ca a lui 350Z, dar motivul literei "Z" este subliniat acum si de forma blocurilor optice si a semnalizatoarelor integrate in acestea.
Interiorul este mult schimbat fata de cel al lui 350Z si se remarca printr-o consola centrala mai aglomerata, cu display de dimensiuni mari si prin tabloul de bord ale carui indicatoare principale (intre care un ceas cu indicatii digitale) sunt sustinute de cele trei ceasuri plasate deasupra consolei centrale.

Galerie foto: Mic si foarte rau - Noul Nissan 370ZDin punct de vedere tehnic, schimbarile sunt de amploare. 370Z nu mizeaza pe clientii atrasi de confort, asa ca nu se "chinuie" sa-i rasfete cu mai mult spatiu decat e necesar. Ampatamentul este mai mic decat la 350Z, iar asta inseamna repartitie mai buna a maselor si reactii si mai sportive. Puterea maxima este ceva mai mare, 331 CP, fata de cei 313 CP ai lui 350Z, iar cuplul a crescut pana la valoarea de 366 Nm.

Galerie foto: Mic si foarte rau - Noul Nissan 370ZNissan 370Z vine echipat cu o cutie de viteze manuala cu 6 trepte si raporturi mai scurte decat la veche cutie a lui 350Z. In plus, aceasta cutie manuala dispune si de un sistem electronic care permite o usoara turare a motorului cand se schimba treptele, in felul acesta turatia motorului fiind sincronizata la un anumit nivel cu turatia pinionului treptei de viteza selectate. Practic, la schimbari rapide, reactia masinii este mai eficienta, fara a fi insa brutala.

Se poate opta si pentru o cutie automata, cu 7 trepte si padele pe volan.

Japonezii nu au anuntata deocamdata performantele dinamice ale masinii pentru ca se fac inca omologari pentru modelul destinat Europei.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.