Lexus a aratat la Detroit noul model Lexus HS 250h, special dedicat celor ce vor sa protejeze mediul.
Lexus HS 250h - Primul hibrid dedicat al marcii LexusNoul model este – spun japonezii – primul model din gama lor proiectat de la bun inceput pentru tehnologia de propulsie hibrida. Celelalte modele Lexus hibrid pe care le stiti sunt modele cu motoare conventionale, adaptate ulterior pentru a integra si motoare electrice.
Noul HS 250h este plasat in gama Lexus intre IS si modelul superior ES. Berlina niponilor are rolul de a intampina clientii cu acelasi lux si aceeasi dinamica caracteristice marcii, dar va fi cu 30 de procente mai economica decat cel mai economic model actual din gama Lexus. HS 250h dispune de un propulsor conventional, de 2,4 litri, cu 4 cilindri, care este integrat in cea mai noua platforma de propulsie hibrida a celor de la Lexus (platforma care presupune, ca si la celelalte modele hibride, aportul unui propulsor electric), puterea maxima fiind de 186 CP.
Lexus HS 250h - Primul hibrid dedicat al marcii LexusTot pentru a reduce consumul, niponii au mai dotat modelul HS 250h cu cateva solutii tehnice, care separat nu par extrem de eficiente, dar impreuna au un rol important in micsorarea consumului de benzina al motorului conventional. De exemplu, un sistem recupereaza caldura generata de sistemul de evacuare si o foloseste pentru incalzirea mai rapida a motorului termic, stiut fiind faptul ca, la rece, motorul consuma mai mult combustibil decat in mod normal. Parbrizul este tratat special pentru a reduce din razele infrarosii, mentinand astfel o temperatura mai mica in habitaclu. Temperatura ridicata in interior inseamna ca soferul va folosi sistemul de aer conditionat, iar asta duce iarasi la cresterea consumului. Un rol important in economia masinii il are si ceoficientul aerodinamic de 0,27, unul dintre cele mai bune din clasa in care va concura modelul HS.
Lexus HS 250h - Interior - Primul hibrid dedicat al marcii Lexus In ceea ce proveste designul se observa cam acelasi stil cu al modelelor IS si ES, poate putin mai “taios”, dar fara artificii deosebite. Si interiorul este de asteptat sa fie finisat in aceeasi nota de lux, cu spatiu suficient si importante sisteme de siguranta, printre care figureaza si cele 10 airbag-uri prezente in dotarea de serie.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.