Fiat ne prezinta ultima sa realizare si anume versiunea cabrio a modelului de succes Fiat 500.

Fiat 500 CabrioItalienii mai fac un pas catre promovarea lui Fiat 500 ca masina de stil. Abordabila din punct de vedere al pretului, dar fara ca acesta sa fie argumentul suprem. Se stie de mai mult timp ca Fiat pregateste o versiune cabrio a lui 500 si multi s-au intrebat ce solutie vor gasi italienii in aceasta privinta avand in vedere dimensiunile masinii. Ei bine, dupa cum puteti vedea, solutia este simpla si imprima un aer retro acestei masini care a fost de la bun inceput construita ca o interpretare moderna a unui stil retro.
Fiat 500 CabrioFiat nu s-a complicat cu hard top retractabil, solutia la moda in aceste vremuri si nici macar cu un soft-top retractabil. Cel putin nu in adevaratul sens al cuvantului. Italienii au preferat pur si simplu un plafon textil, care se retrage in locul lunetei cand ocupantii vor sa mearga in aer liber. Linia laterala a masinii a ramas nemodificata, montantii ramanand la locul lor. Doar plafonul a fost decupat si in locul lui a fost implantat unul textil, care culiseaza catre partea din spate.
Fiat 500 CabrioInteriorul nu a fost deloc afectat de noul plafon textil si ofera, spun italienii, acelasi spatiu pentru 4 adulti.
Nici la capitolul motorizari nu sunt surprize, noul 500 cabrio urmand sa fie disponibil cu un propulsor turbodiesel si doua motoare pe benzina. Motorul diesel este cel de 1,3 litri Multijet (75 CP), transmisia fiind asigurata de o cutie de viteze manuala, cu 5 trepte. Cel mai mic propulsor pe benzina are 1,2 litri si dezvolta 69 CP, iar cel mai puternic are 1,4 litri si produce 100 CP. Ambele motoare pe benzina sunt disponibile standard cu o cutie de viteze manuala, dar clientii pot opta si pentru una robotizata Dualogic.

Fiat 500 CabrioUn element nou pentru Fiat 500 C este acela ca toate versiunile inglobeaza sistemul Start&Stop, care opreste motorul cand masina stationeaza, iar soferul pozitioneaza schimbatorul in punctul neutru si elibereaza pedala de ambreiaj. Motorul porneste apoi automat, cand soferul calca ambreiajul si selecteaza o treapta de viteza.
Fiat 500 C a fost creat la centrul de design Fiat, iar productia se va desfasura la uzina din Polonia. Noul model va aparea in showroom-uri din aceasta primavara, preturile nefiind inca anuntate de italieni. Dupa debutul masinii la Salonul Auto de la Geneva, Fiat va prezenta si gama de preturi.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.