Opel a prezentat primele informatii si poze cu cea mai sportiva versiune a modelului Insignia - OPC.
Opel Insignia OPCMasina Anului 2009 - Opel Insignia - a fost prezentata si in cea mai sportiva varianta, Insignia OPC, urmand ca debutul oficial sa aiba loc la Salonul Auto de la Barcelona. Opel a vrut ca Insignia sa fie un model deosebit, mai mult decat inlocuitorul lui Vectra si se pare ca a reusit, asa ca si versiunea sport afiseaza caracteristici deosebite.
Opel Insignia OPCInsignia OPC poate fi recunoscut imediat datorita noului spoiler fata, care contine doua grile mari de aerisire, dispuse pe verticala si doua fante mai mici, plasate la extremitatile spoilerului. Partea din spate se prezinta cu un eleron integrat in capota si doua iesiri stilizate ale esapamentului, intre acestea aflandu-se un discret difuzor de aer.
Vauxhall Insignia VXRDeocamdata exista poze de interior doar pentru modelul Vauxhall Insignia VXR, omologul Insignia OPC de pe piata din marea Britanie, dar putem observa retusurile la nivelul tabloului de bord si volanul cu partea inferioara aplatizata. Cei de la Opel spun ca ambianta sportiva este completata de scaunele Recaro, schimbatorul sport si pedalierul din aluminiu.
Vauxhall Insignia VXRInsignia OPC vine cu un pachet tehnic foarte bun, cel putin pe hartie. Propulsorul este unul V6, de 2,8 litri, supraalimentat cu doua turbocompresoare, care livreaza 325 CP si 400 Nm. Tractiunea este integrala, transmisia puterii la cele 4 roti facandu-se prin intermediul unei cutii de viteze manuala, cu 6 trepte. Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 6 secunde, iar viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Sistemul de tractiune integrala este setat special pentru performanta dinamica si beneficiaza de aportul unul diferential spate cu alunecare limitata, controlat electronic.
Opel Insignia OPCCaroseria este plasata mai jos cu 10 mm fata de modelul Insignia normal, iar puntea fata este una semnificativ modificata pentru un raspuns mai sportiv al directiei in special si al masinii in general. Insignia OPC dispune de sistemul FlexRide, care adapteaza raspunsul suspensiei la modul de condus in mod automat, dar programele care pot fi selectate de catre sofer pentru taria suspensiei difera de cele disponibile pentru celelalte versiuni Insignia. Pe varianta OPC se poate opta pentru setarile: Standard (pentru confort), Sport si un mod special, cel mai sportiv, numit OPC. Sistemul de franare este de origine Brembo, cu discuri ventilate, de 355 mm pentru puntea fata.
Masina va putea fi vazuta in premiera la Barcelona, pe 7 mai, la 10 ani de la aparitia primului model OPC.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.