Dupa o campanie de teasing, care a inclus si publicarea unui set de poze cu modelul X1 in teste, camuflat, cei de la BMW au prezentat oficial cel mai mic SUV al gamei si caracteristicile acestuia. Bavarezii au ajuns sa aiba acum 4 modele distincte in segmentul SUV, X1 fiind cel mai mic si cel mai ieftin.
Noul BMW X1 este plasat sub modelul X3 si este destinat celor ce vor sa experimenteze pentru prima data avantajele unui SUV premium. Masina arata in stilul binecunoscut al modelelor X de la BMW, dar vine cu o nota mai tinereasca a designului. BMW spune ca s-a dorit, in contextul liniilor specifice marcii, un aspect care sa imbine cat mai armonios eleganta si sportivitatea.
Interiorul nu este deloc minimalist si are - in mare - cam acelasi design cu cel de la Seria 1, referindu-ne aici in special la plansa de bord. Tabloul de bord, volanul si consola centrala sunt identice cu cele de la Seria 1. Diferente minore apar la aspectul general al bordului, principala diferenta fiind integrarea display-ului sistemului de navigatie in plansa de bord la X1, spre deosebire de cea tip pop-up de la Seria 1. Aspectul practic nu a fost neglijat de BMW, X1 oferind un portbagaj de 420 de litri, care poate fi extins pana la 1.350 de litri prin plierea banchetei spate, spatarul acesteia dispunand si de posibilitatea ajustarii.
Fiind cel mai mic SUV BMW, X1 mizeaza pe agilitate. Sistemul 4x4 nu face decat sa ajute la o mai buna aderenta pe suprafete alunecoase si pe sosea, masina nefiind una destinata terenului greu. Dinamica este sustinuta si de o serie de motoare puternice si ajutata de o serie de sisteme de siguranta activa. BMW ofera modelul X1 si cu tractiune integrala dar si cu tractiune doar pe puntea spate. Motoarele sunt cunoscute de pe celelalte modele din gama. Versiunile dotate cu sistemul xDrive pot fi echipate cu 3 motoare turbodiesel si unul pe benzina.
xDrive28i | xDrive23d | xDrive20d | xDrive18d | |
Motor | L6 - benzina | L4 - diesel | L4 - diesel | L4 - diesel |
Putere max. | 258 CP/6.600 rpm | 204 CP/4.400 rpm | 177 CP/4.000 rpm | 143 CP/4.000 rpm |
Cuplu max. | 310 Nm/2.600 rpm | 400 Nm/2.000 rpm | 350 Nm/1.750 rpm | 320 Nm/1.750 rpm |
Acc. 0-100 km/h | 6,8 s | 7,3 s | 8,4 s | 10,1 s |
Viteza maxima | 230 km/h | 223 km/h | 213 km/h | 195 km/h |
Consum mediu | 9,4 l/100 km | 6,3 l/100 km | 5,8 l/100 km | 5,7 l/100 km |
Modelele cu tractiune spate pot fi comandate doar cu doua propulsoare, ambele diesel. Este vorba de versiunea BMW X1 sDrive18d (2 litri diesel 143 CP) si BMW X1 sDrive20d (2 litri diesel 177 CP).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Hotel Cișmigiu și ce așteptări au cei care-l conduc...
Sursa: wall-street.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
A înșelat-o sau nu Dorian Popa pe Claudia Iosif: Am greșit! Cred că este de...
Sursa: kudika.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro